Something to think about...

Reminder

ATTENTION ATTENTION ATTENTION ATTENTION

UTAR BUS SCHEDULE FOR Y3S1

Please visit here for the UTAR bus schedule for this semester.

1. Wednesday is Course Tee Day
2. Go visit 15 Malaysia's official website when you are free!
3. Please participate in the polling.


Do you support the Biotech dramas to immortalize our memories?

Friday, January 16, 2009

老乡,我又上来啦

各位老乡我又来啦
在这里我想澄清一下
我完全没有想把kiasu spirit关掉的意思
之前说要开一个bbs是觉得说kiasu spirit是个比较轻松搞笑的地方
然后主要还是让大家po一点生活点滴
所以假如要进行和学弟妹们的text book交易是不是另外开设一个平台会更好
然后加上大家对kiasu spirit的支持程度也似乎有点不是很热情
通常po blog或reply的都是来来去去几只小猫
不过本大人把经营权pass给minzhin大神之后我又似乎觉得kiasu spirit"活"了过来
所以应该就是所谓经营不善的状况吧
现在就像请了一个很厉害很厉害的CEO那样
haha
so我还是想在这里呼吁一下我亲爱的老乡们多多支持我们的kiasu spirit因为里面有很多我们的回忆要多多po blog哦~~本大人在遥远的他乡会常常上来和大家打声招呼的

ps:kampar的ict room视野好好哦..我是对着一片美丽的湖景来on9的...
ahahaha

2 comments:

§ xaviermz | 启言 § said...

Wa, not that I handle it good la. You are better - and I am not kissing ur a**. Haha. I asked the whole class to visit our blog and force them to bookmark it..haha

When I see the polling strike 30 ppl, I know ppl other than us - the few kittens that post blogs - are joining in this blog.

Hey, Yin Yee, ask ppl over there in kampar to join us! Only Kylie do the talking la... not fun.

muzhi said...

没办法
本大人在那遥远的他乡人生地不熟
一条友实在是难有作为
这要待本大人在那里混熟了
成了一"尾"土霸王再慢慢来吧
况且本大人目前还在和牛粪纠缠的阶段
所以要给我一点时间